Klientų atsiliepimų tvarkymo taisyklės

Sąvokos

Šios klientų Atsiliepimų tvarkymo taisyklės nustato IĮ Arbatos someljė Klientų Atsiliepimų apie įsigytas prekes rinkimo, tvarkymo ir jų viešinimo tvarką.

Atsiliepimas – tai Kliento, įsigijusio prekę internetinėje svetainėje ir (ar) fizinėje parduotuvėje, pateikta atvira nuomonė apie prekę.

Reitingas – tai Kliento įsigytos prekės internetinėje svetainėje ir (ar) fizinėje parduotuvėje pateiktas įvertinimas „balais“ 5 (penkių) žvaigždučių sistemoje.

Atsiliepimų rinkimo tvarka

Įmonė skelbia autentiškus, t.y. tik pačių Klientų sukurtus ir Įmonei pateiktus Atsiliepimus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis (trumpinant neperfrazuojama ir nekeičiama pranešimo esmė), akivaizdžios gramatinės ir skyrybos klaidos.

Atsiliepimai paliekami klientų iniciatyva, po to, kai jie įsigijo prekes. Puslapio administratorius patvirtina kiekvieną Atsiliepimą atskirai, patikrindamas kliento el. pašto tikrumą, tokiu būdu užtikrinant, kad Atsiliepimas yra gaunamas iš asmens, kuris įsigijo prekes.

Atsiliepimus gali palikti užsiregistravę ir neužsiregistravę vartotojai, įsigiję prekes www.yugentea.lt ir (ar) fizinėje Yugen Tea parduotuvėje. Atsiliepimų Facebook ir Google platformose autentiškumas yra užtikrinamas juos autorizuojant per „Facebook“ ir (ar) „Google“ sistemas.

Pateikdami atsiliepimą, klientai kartu pateikia patvirtinimą, kad sutinka, jog Įmonė atsiliepimą paskelbtų viešai, taip pat patvirtinimą, kad susipažino su Įmonės Privatumo politikoje skelbiamomis Klientų asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis, numatančiomis, kad Kliento identifikacijos dėl pateikto atsiliepimo tikslu 1 metus nuo Atsiliepimo pateikimo bus tvarkomi Kliento pateikti duomenys.

Įmonė skelbia tiek teigiamus, tiek neigiamus vartotojų Atsiliepimus. Įmonė neskelbia komentarų ir turi blokuoti komentarus, kurie: yra susiję su nelegalia veikla; yra susiję su politiškai jautria veikla; yra su asmenine ar kitokia neskelbtina informacija (pavyzdžiui, el. pašto adresai, telefono numeriai, kredito kortelės informacija ar pan.); yra įžeidžiantys arba nėra susiję su Įmonės paslaugomis ar prekės ženklu; Atsiliepimuose yra keiksmažodžių, neapykantos kurstymo, diskriminacijos, grasinimų ir pan.

Yugentea.lt viešai rodo tik Atsiliepimą pateikusio asmens vardą ir Atsiliepimo turinį. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais el. pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija susijusi su asmeniu, kuris pateikė Atsiliepimą nėra publikuojama teisėtais pagrindais.

Už Atsiliepimus internetinėje parduotuvėje vartotojams nėra atlyginama.

Baigiamosios nuostatos

Asmens identifikacijos dėl pateikto Atsiliepimo ir (ar) Reitingo apie prekę tikslu bei siekdama vartotojams leisti susipažinti su internetinėje svetainėje ir (ar) fizinėje parduotuvėje įsigijusių prekę pirkėjų patirtimi ir nuomone (vertinimu), Yugentea.lt tvarko Klientų pateiktus asmens duomenis. Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą galima sužinoti Įmonės privatumo politikoje.

Asmenys, manantys, kad jų teisės buvo pažeistos, gali kreiptis dėl Įmonės vykdomo Atsiliepimų tvarkymo el. paštu: info@yugentea.lt arba telefonu +370 60374593.